تلفن :  66122141 - 021

آسیاب آزمایشگاهی

آسیاب آزمایشگاهی (0)

آسیاب آزمایشگاهی :

آسیاب آزمایشگاهی به منظور ریز و همگون کردن مواد مرطوب، سخت، خشک، و … و انواع نمونه های آزمایشگاهی برای آماده سازی نمونه قبل از آنالیز به کار برده میشود.
آسیاب های آزمایشگاهی اغلب به صورت هاونی ، چکشی و صفحه ای می باشند و توانایی ریز و خرد کردن کردن انواع نمونه های ریز و درشت را دارا میباشند.
خرید آسیاب آزمایشگاهی:

نکاتی که هنگام خرید آسیاب های آزمایشگاهی باید به آن توجه داشت عبارتند از : قدرت ، سرعت ، تمیزکاری ، بازدهی ، مصرف انرژی و توان عملیاتیست.
کاربرد ها و مزایای آسیاب آزمایشگاهی :

از کاربرد ها و مزایای استفاده از این نوع دستگاه ها میتوان به سرعت بالا ، کم هزینه و مقرون به صرفه بودن دستگاه نسبت به کار انجامی اشاره کرد.

شرکت "آبان مهر" نماینده فروش محصولات کمپانی IKA آلمان نظیر آسیاب های آزمایشگاهی را برعهده دارد. همچنین این شرکت عاملیت فروش سری هات پلیت و هات پلیت مگنت دار از کمپانی IKA آلمان و کمپانی‌های کشور مالزی و چین را بر عهده دارد. تعمیر و سرویس انواع آسیاب آزمایشگاهی توسط کارشناسان مجرب این شرکت انجام می‌پذیرد.

آسیاب آزمایشگاهی که برای تهیه نمونه قبل از تجزیه و تحلیل مورد استفاده قرار می گیرند، از کاهش اندازه ذرات (خرد کردن) استفاده می کنند تا مواد خیس، خشک، سخت، نرم، الاستیک، شکننده و فیبری را هموار کنند. میلز و سنگ شکن در آزمایشگاه های مختلف در زمینه های مختلف علمی، از جمله شیمی، دارو، تجزیه و تحلیل مواد غذایی، آزمایش مواد و علم زندگی استفاده می شود. دیسک، چکش، ملات، توپ سیاره ای، روتور و برش میلز برای رسیدن به نتایج درشت، متوسط ​​و خوب، تا سطح نانو، <0.1 μm در دسترس است. ازمایشگاه ها ، مراکز تحقیقاتی ، علمی ، کارخانجات آسیاب ذوزنقه ای و یا کارخانجات فریزر، نوعی از واحد هایی هستند که قبل از کاهش اندازه ذرات، یک ماده را مهار می کنند.

خبرنامه

طراحی و توسعه : نونگار پردازش تمامی حقوق محفوظ است
© 2018 DESIGNED BY no negar . ALL RIGHTS RESERVED